marți, 3 iunie 2008

Ionut


Ionut a venit intr un moment in care viata mea trecea printr o mare schimbare. iubitul meu de atunci se indragostise de altcineva iar eu simteam asta si sufeream ca un caine. Geniul prieteniei de care el da dovada si atentia de care ma bucuram atunci din partea lui erau exact elementele de care aveam nevoie. O ratacire de a mea dintr o noapte a distrus ceea ce era prietenie si mi a dat o lectie de viata f importanta.

5 fraze a la Ionut:

daca n-ai prieteni n-ai viata !

toate la timpul lor!

ahh..nush..mai devreme aveam inspiratie

acum eram pe cale sa ma bag in pat

faci o statistica sau ce?

3 comentarii:

ama spunea...

se pare ca si tu esti o persoana la fel de trista ca si mine. sau poate ma insel (sper sa ma insel). cuvintele tale ma bucura f mult, pe de o parte si pe de alta parte ma intristeaza. ma bucura sa stiu ca cineva apreciaza modul in care gandesc si scriu. dar ma intristeaza faptul ca nu am mai des inspiratie...

silvianour spunea...

Draga Ama, in interiorul meu sunt trista, reflexiva si cu tendinte depresive. In relatiile cu ceilalti sunt vesela si energia pozitiva a celorlalti ma incarca si pe mine. De asemenea prefer persoanele triste fiindca se ajunge la aceasta stare in urma unor intamplari marcante si el mai adesea persoanele triste sunt persoane profunde si trecute prin intamplari, persoane care au o experienta, cu care poti discuta. Inspiratia...tine de multi factori. De asemenea sunt perioade foarte prolifice in viata si perioade de letargie :) Astept cu nerabdare sa te citesc si te si recitesc-fiindca frazele capata valente noi-

Anonim spunea...

Asadar, daca ma iau dupa Ionut, eu n-am viata. Caci n-am prieteni. Heh, nu-i chiar asa simplu.